Το ΦΕΚ με την κατανομή των 3.772 θέσεων για διορισμό εκπαιδευτικών

 

 Καθορίστηκε, με Κοινή Υπουργική Απόφαση η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα στην  Εφημερίδα της Κυβέρνησης, η κατανομή  κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση του  αριθμού των 3.772 κενών θέσεων που πρόκειται να καλυφθούν με τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Ε’ του ν. 4589/2019 (Α’ 13) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικού έτους 2022-2023.

Ειδικότερα, η κατανομή σύμφωνα με την ΚΥΑ, έχει ως εξής:

 

 

Εάν, μετά το διορισμό των υποψηφίων του κλάδου ΠΕ 79.01, παραμένουν κενές θέσεις, δύνανται να διορίζονται, σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ16.

Δεν απαιτείται άδεια για τη συνέχιση της διαδικασίας λόγω εκλογών

Μετά  τη  ψήφιση διάταξης στη Βουλή  , το υπουργείο Παιδείας, λόγω των εθνικών εκλογών στις 21 Μαίου  δεν υποχρεούται να ζητήσει άδεια από την αρμόδια Επιτροπή για να συνεχίσει τις διαδικασίες διορισμού των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με διάταξη   από τους περιορισμούς του άρθρου 28 του ν. 2190/1994, περί ρύθμισης προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά τις προεκλογικές περιόδους, εξαιρούνται:

Οι ενέργειες που απαιτούνται για την έκδοση τελικών πινάκων τεσσάρων (4) προκηρύξεων ειδικής αγωγής (2ΕΑ-5ΕΑ/2022), καθώς και για την έκδοση προσωρι- νών αποτελεσμάτων των προκηρύξεων Γενικής Παιδείας και Εκπαίδευσης (1ΓΕ-2ΓΕ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με τα άρθρα 53 έως 67 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), καθώς και η έκδοση πράξεων που αφορούν στους διορισμούς εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μελών Ειδικού Εκ- παιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), κατ’ άρθρο 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), για το σχολικό έτος 2022-2023, σε θέσεις που έχουν εγκριθεί προς κάλυψη σύμφωνα με το άρθρο 51 του ν. 4622/2019.

 

ΠΗΓΗ

Social Media
Posted in ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΝΕΑ, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΟΚΠΕ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.