H ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

H ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

ΛΟΓΟΙ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ

Οι πρώτοι διορισμοί των Καθηγητών έγιναν το 1993 με σκοπό την αναβάθμιση του Δημοτικού σχολείου και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Η Δ.Ο.Ε. το αντιμετώπισε σαν μια εισβολή ξένων στον εργασιακό τους χώρο. Από τη στιγμή που οι Καθηγητές άρχισαν να διεκδικούν τα ίδια δικαιώματα με τους συναδέλφους  Δασκάλους εμφανίστηκαν και οι πρώτες προστριβές. Από το 1993 που διοριστήκαμε στην Α/θμια οτιδήποτε αφορά στους καθηγητές και στα μαθήματα που διδάσκουν στο Δημοτικό σχολείο αντιμετωπίζεται με περιστασιακές εγκυκλίους ή αποφάσεις οι οποίες επιδέχονται ποικιλία ερμηνειών από τα διοικητικά στελέχη (προϊσταμένους, διευθυντές, συμβούλους) ή από τα υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ και ΚΥΣΠΕ). Οι αυθαιρεσίες που γίνονται είναι πάμπολλες με το πρόσχημα της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου, ξεχνώντας όπου τους βολεύει, τους παιδαγωγικούς λόγους που επικαλούνται κατά περίπτωση.

H Ομοσπονδία ιδρύθηκε το 1997, ως επιτακτική ανάγκη και αίτημα των συναδέλφων, γιατί διαπιστώθηκε ότι με τη συμμετοχή μας στους δασκαλικούς συλλόγους είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να ακουστούμε και να φθάσουν τα προβλήματά μας στους άμεσα αρμόδιους. Είναι βέβαια εύλογο η ΔΟΕ να δίνει προτεραιότητα σε θέματα που αφορούν στους δασκάλους. Με δεδομένο ότι το συνδικαλιστικό όργανο των δασκάλων, μας αντιμετώπισε και συνεχίζει να μας αντιμετωπίζει με αδιαφορία στις κεντρικές του επιλογές και διεκδικητικά πλαίσια που κατεβάζει (ανάθεση της διδασκαλίας των δικών μας μαθημάτων σε δασκάλους),  θεωρήσαμε επιβεβλημένη τη συγκρότηση ενός δευτεροβάθμιου οργάνου στον ίδιο εργασιακό χώρο για να υπερασπίσουμε την δική μας εκπαιδευτική λειτουργία στο σχολείο.

Η ίδρυση της Ομοσπονδίας δεν αποσκοπεί στη διάσπαση του συνδικαλιστικού κινήματος, όπως επικαλούνται οι συνδικαλιστές της ΔΟΕ αλλά στη διεκδίκηση των αυτονόητων, όσων δικαιούμαστε και με πλάγιους τρόπους μας τα αρνούνται. Πιστεύουμε ότι κάνουμε τη διαφορά ως προς την ποιότητα και τους σκοπούς που πρεσβεύουμε , πέρα από απειλές και εκβιασμούς που δείχνουν και το ποιόν αυτών που χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους.

Πρέπει να το κατανοήσουν όλοι, ότι διεκδικούμε την ισονομία και ισοπολιτεία με τους άλλους εκπαιδευτικούς.

Ανάθεση των μαθημάτων Φυσ. Αγωγής, Μουσικής, Πληροφορικής, Θεατρικής Αγωγής και Εικαστικών σε ΠΕ70

Θεσσαλονίκη 02-10-2019   Θέμα: «Ανάθεση των μαθημάτων Φυσικής Αγωγής, Μουσικής, Πληροφορικής, Θεατρικής   Αγωγής και Εικαστικών σε ΠΕ70»   Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, H Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.), ως υποστηρικτής του σχολείου με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Α.Ε.Π.), επανειλημμένα κατέθεσε την πρότασή της για καθολική εφαρμογή του συγκεκριμένου προγράμματος σε όλα τα δημοτικά σχολεία. Δυστυχώς, η […]

Περισσότερα....

Ενημέρωση σχετικά με τα μαθήματα ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Θεσσαλονίκη 25-09-2019 Προς: Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων μαθητών Ελλάδας   ΘΕΜΑ: “ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”     Η παρούσα επιστολή συντάσσεται με σκοπό να ενημερωθούν οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών των δημόσιων δημοτικών σχολείων για την υποβάθμιση των μαθημάτων των ειδικοτήτων τα τελευταία σχολικά έτη καθώς και για την ανησυχία της Ομοσπονδίας […]

Περισσότερα....